
Barselona'da Kentsel Dönüşüm: Alfons el Magnànim Caddesi Yeniden Canlandı
Barselona Belediyesi, Sant Martí bölgesindeki Alfons el Magnànim Caddesi'nde 816.000 Euro bütçeli kentsel dönüşüm projesini tamamladı. Bu yenileme, sağlık ve hareketlilik parkuru ile dinlenme alanları ekleyerek bölge sakinlerinin yaşam kalitesini artırmayı hedefliyor.










